Tag Heuer Connected Super Mario

Tag Heurer si připravil zcela nové hodinky, které jsou ve znamení slavného panáčka Super Maria. Co vše tyto hodiny umějí a nabízejí?

Když odpočet dospěl k nule, spustil se na stránkách švýcarského výrobce luxusních hodinek prodej unikátní novinky. Nový model v hodinkové sérii Connected, od výrobce TAG Heuer, byl výsledkem velice zajímavé spolupráce. Pro vznik tohoto unikátu se výrobce hodinek spojil s, hráči oblíbenou, společností Nintendo.

Oznámení na Twitteru

Kalendář hlásil 13. července, když známý výrobce luxusních hodinek, TAG Heuer, na svém twitteru (@TAGHeuer) vypustil zmínku o vycházející novince. Tou měly být nové TAG Heuer Connected Super Mario hodinky. Jak už název napovídá, jedná se o hodinky motivované známou hráčskou klasikou. Spolu s tímto tweetem se na stránkách prodejce spustil i odpočet, do 15. července, kdy se hodinky spustily do prodeje.

Vzhled nových hodinek

Uznejme, že inspirace Super Mariem je velice originální nápad. I ze stránky reklamy, zejména pro Nintendo, jde o krok správným směrem. Ačkoli jde o raritu, na první pohled se tento model zdá být naprosto obyčejnými hodinkami této značky. Až při bližším pohledu si všimnete, že na vteřinovém ciferníku je místo patnáctky legendární super mushroom z této všem známé hry. Na opačné straně ciferníku zase místo padesátky můžeme najít hvězdu, kterou stejně tak všichni známe. Zobrazení času si můžete nastavit tak, že vám za ním budou poletovat malé želvy, super houby nebo se vám bude čas promítat v grafice malých cihel, které mají připomínat prostředí hry.

Co Super Mario umí a na kolik vás vyjde?

Kromě toho, že vás ráno Mario vzbudí a přivítá, tak vás bude taky provázet celým dnem, bude s vámi slavit 10 tisíc našlapaných kroků a bude vaším fandou u všech nastavených výzev. Pokud tyhle roztomilosti opomeneme, pak jde o běžný model TAG Heuer hodinek. Uvnitř nás čeká baterie s kapacitou 430 mAh, GPS modul a chybět nesmí ani operační systém Wear OS. Ciferník o průměru 45 milimetrů, pak z boku zdobí jedno ovládací tlačítko s legendárním „M“. Na trh v České republice se dostalo 2 000 kusů, každý z nich si výrobce cenil na 2 150 dolarů, což je v přepočtu nějakých 47 tisíc korun. 

A pokud máte pocit, že by si je za tu cenu nikdo nekoupil, pletete se. Všechny hodinky jsou k dnešnímu dni již vyprodané a další nebudou, neboť šlo o limitovanou edici. 

Tak uvidíme, co si na nás přichystají příště.